kaisi log hun aap sab mere topic per reply hi ni detey ..
aap sab se gussa katti ab resham hogayi naj wallah ...
ÛÙ… اکثر سوچتے Ûیں ÛÙ… کیا Ûیں اور کیوں Ûیں۔ Ø²ÛŒØ§Ø¯Û ØªØ±Ù„ÙˆÚ¯ تØ+ریر Ùˆ تقریر میں Ú©Ûتے رÛتے Ûیں Ú©Û Ø§Ù†Ø³Ø§Ù† اشر٠المخلوقات ÛÛ’Û” لیکن Ûمیں اب تک قران ÙˆØ+دیث سے اس Ú©Û’ دلائل Ù†Ûیں ملے Ø¨Ù„Ú©Û Ø¯Ù„Ø§Ø¦Ù„ اس Ú©Û’ برعکس ملے مثلا
Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒ ÙرماتاÛÛ’:
{وَلَقَدْ كَرَّمْنَا بَنÙÙŠ آدَمَ ÙˆÙŽØ+َمَلْنَاهÙÙ Ù’ ÙÙÙŠ الْبَرÙÙ‘ وَالْبَØ+ْر٠وَرَزَقْنَاهÙÙ Ù’ Ù…ÙÙ†ÙŽ الطَّيÙّبَات٠وَÙَضَّلْنَاه٠مْ عَلَى ÙƒÙŽØ«Ùير٠مÙمَّنْ خَلَقْنَا تَÙْضÙيلًا } [الإسراء: 70]
یقیناً ÛÙ… Ù†Û’ اوﻻلاد آدم Ú©Ùˆ بڑی عزت دی اور انÛیں خشکی اور تری Ú©ÛŒ سواریاں دیں اور انÛیں پاکیزه چیزوں Ú©ÛŒ روزیاں دیں اور اپنی بÛت سی مخلوق پر انÛیں Ùضیلت عطا Ùرمائی Û”
خط Ú©Ø´ÛŒØ¯Û Ø§Ù„Ùاظ پر غور کیجئے Ø§Ù„Ù„Û Ù†Û’ ÛŒÛ Ù†Ûین Ùرمایا Ú©Û â€™â€™ØªÙ…Ø§Ù… مخلوق‘‘ پر Ùضیلت دی ØŒ Ø¨Ù„Ú©Û Ú©Ûا :’’ بÛت سی ‘‘ مخلوق پر Ùضیلت دی ÛŒÛ Ø¢ÛŒØª اس سلسلے میں قاطع ÛÛ’ Ú©Û Ø§Ù†Ø³Ø§Ù† اشر٠المخلوقت Ù†Ûیں ÛÛ’Û”
تو پھر ÛÙ… اکثر ÛŒÛ Ø¬Ø§Ù†Ù†Û’ Ú©ÛŒ خواÛØ´ رکھتے ÛÛ’ Ú©Û ÛÙ… کیا Ûیں؟ اگر ÛÙ… اپنے جواب کتاب Ø§Ù„Ù„Û Ù…ÛŒÚº دیکھیں تو Ûمیں Ûمارے سارے جواب مل جائنگے انسان کامل اوصا٠نÛیں Ûوتا Ûر انسان میں Ú©Ú†Ú¾ نا Ú©Ú†Ú¾ Ú©Ù…ÛŒ Ûوتی Ûیں انسان ناقص العقل اور ناقص دین Ú©ÛŒ صورت میں اپنے علم میں اضاÙÛ Ú©Ø±Ù†Û’ Ú©ÛŒ مسلسل کوشیش کرتا Ûیں۔
اس کا جواب قران Ú©ÛŒ آیتوں میں موجود Ûیں Û” اس میں کوئی Ø´Ú© Ù†Ûیں Ú©Û ÛÙ… طین مٹی سے بنے Ûیں آیت میں آیا ÛÛ’ Ú©Û Ùˆ خلقنا Û Ù…Ù† طین اور پھر اس میں Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒ Ù†Û’ جان بھر دی۔۔ دوسری طر٠سورۃ الرØ+مٰن میں ÛÛ’...
الرØ+ٰمن، علم القرآن، خلق الانسان...
Ø§Ù„Ù„Û Ù†Ûایت Ù…Ûربان جس Ù†Û’ قرآن Ú©ÛŒ تعلیم Ùرمائی اوراسی Ù†Û’ انسان Ú©Ùˆ پیدا کیا۔ Ø§Ù„Ù„Û Ø®Ø§Ù„Ù‚ المخلوقات Ù†Û’ Ûمیں انسان بنایا اور اس دنیا میں خَلَقْنَا الْإÙنسَانَ ÙÙÙŠ Ø£ÙŽØ+ْسَن٠تَقْوÙيم٠بے Ø´Ú© انسان Ú©Ùˆ بÛترین اعتدال اور توازن والی ساخت میں پیدا Ùرمایا Ø§ÙˆØ±Ø§Ù„Ù„Û Ù†Û’ انسان Ú©Ùˆ اØ+سن ØµÙˆØ±Û Ùˆ اٖØ+سن Ø´Ú©Ù„ عطا کی۔ پھر اسے نعمت عقل اور نعمت بصر سے نوازا۔
اور پھر ÛŒÛ Ø³ÙˆØ§Ù„ Ø¨Ø±Ù¾Û Ûوتا Ûیں Ú©Û ÛÙ… کیوں Ûیں۔
ÛÙ… Ø§Ù„Ù„Û Ú©Û Ø¨Ù†Ø¯Û’ Ûیں اور دین اسلام میں اچھے برے اعمال سےانسانیت اور شیطانیت Ú©ÛŒ Ù¾Ûچان اپنے اوجود اور اپنے کردار سے نیکی اور بدی Ú©Ùˆ سمجھنے آئے Ûیں۔ اسی لئے Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒ Ù†Û’ Ú©Ûا جو تیرے Ûیں ÙˆÛ ØªÛŒØ±Û’ رÛÛ’ Ú¯Û’ اور جو میرے Ûیں ÙˆÛ Ø´ÛŒØ·Ø§Ù† Ú©Ùˆ مات دیں Ú¯Û’Û”
Ø¥Ùلَّا الَّذÙينَ آمَنÙوا وَعَمÙÙ„Ùوا الصَّالÙØ+َات٠ÙÙŽÙ„ÙŽÙ‡Ùمْ أَجْرٌ غَيْر٠مَمْنÙونÙ
سوائے ان لوگوں Ú©Û’ جو ایمان لائے اور نیک عمل کرتے رÛÛ’ تو ان Ú©Û’ لئے ختم Ù†Û Ûونے والا (دائمی) اجر ÛÛ’Û” اور Ûمیں دنیا میں Ø§Ù„Ù„Û Ø§Ù…ØªØ+ان Ú©Û’ لئے اور عبادت Ú©Û’ لئے آئے Ûیں۔
ÙƒÙنتÙمْ خَيْرَ Ø£Ùمَّة٠أÙخْرÙجَتْ Ù„Ùلنَّاس٠تَأْمÙرÙونَ بÙالْمَعْرÙÙˆÙ٠وَتَنْهَوْنَ عَن٠الْمÙنكَر٠وَتÙؤْمÙÙ†Ùونَ بÙاللّهÙ
تم بÛترین اÙمّت ÛÙˆ جو سب لوگوں (Ú©ÛŒ رÛنمائی) Ú©Û’ لئے ظاÛر Ú©ÛŒ گئی ÛÛ’ØŒ تم بھلائی کا Ø+Ú©Ù… دیتے ÛÙˆ اور برائی سے منع کرتے ÛÙˆ اور Ø§Ù„Ù„Û Ù¾Ø± ایمان رکھتےÛیں۔ خدا Ù†Û’ یقیناٌ Ûمیں کسی نا کسی مقصد Ú©Û Ù„Ø¦Û’ پیداکیا Ûیں۔وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون اور ÙˆÛ Ù…Ù‚ØµØ¯ Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒ Ù†Û’ خود قران پاک میں بتایا بھی Ûیں Ú©Û Ø§Ù†Ø³Ø§Ù† Ú©Ùˆ عبادت اور بندگی Ú©Û’ لئے پیدا کیا گیا Ûیں۔ اور عبادت سے مراد ÛÛ’ Ú©Û ÙˆÛ Ø³Ø§Ø±Û’ عمل جو Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒ Ú©Ùˆ پسند Ûیں جس میں Ø§Ù„Ù„Û Ú©ÛŒ رضا Ûیں Û” من الأقوال والأعمال الظاهرة والباطنة.Û”Û”Û”
تقرب الی Ø§Ù„Ù„Û Ø§ÙˆØ± صراط المستقیم پر چلنے Ú©Û’ لئے اور اپنے اعمال Ú©ÛŒ اصلاØ+ اور عبادت Ú©Û’ لئے ÛÛŒ ÛÙ… آئے Ûیں Û”
]
یوما لا تنÙاؤن مال ÙˆØ¨Ù†ÙˆÙ†Û”Ø§Ù„Ù„Û Ù†Û’ Ú©Ù„ مخلوقات قران پاک Ú©Û’ زریعے سب Ú©Ú†Ú¾ صا٠صا٠بیان کیا گیا Ûیں، جو نیک سیرت بندے Ûیں ÙˆÛ Ø§Ù„Ù„Û Ø³Û’ Ù…Ø+بت کرتے پیں اس Ú©ÛŒ آطاعت کرتے Ûیں
اور قران پاک پر ایمان رکھتے Ûیں ÙˆÛ Ø§Ø³ پر عمل بھی کرتے Ûیں Û”Û”Û”Û”
جو بات سمجھ آتی ÛÛ’ ÙˆÛ ÛŒÛ Ú©Û Ú©Ú†Ú¾ انسان Ú©Ùˆ "اشر٠المخلوقات" تقویٰ ØŒ خشیت الÛیٰ اور پرÛزگاری Ú©ÛŒ ÙˆØ¬Û Ø³Û’ ÛÛ’Û” انسان Ú©Ùˆ دنیاوی تکالی٠و مصائب کا سامنا کرنا پڑتا ÛÛ’ ØŒ اس پرشیاطین کا Ø+Ù…Ù„Û Ûر وقت Ûوتا ÛÛ’ Û”Û”Û” مگرآÙرین ÛÛ’ اس انسان پر Ú©Û ÙˆÛ ØµØ¨Ø± برداشت اور دنیاوی مصائب سÛÛ Ø¬Ø§ØªØ§ Ûیں ۔اور Ø¬ÙˆØ§Ù„Ù„Û Ú©ÛŒ ناÙرمانی Ù†Ûیں کرتا Ø+تی الامکان Ú¯Ù†Ø§Û Ø³Û’ اپنا دامن بچاتا ÛÛ’ اور Ø¢Ú© کار ÙلاØ+ Ú©ÛŒ Ø±Ø§Û Ù¾Ø§ لیتا ÛÛ’ Û”Û”Û”
اور ÛŒÛÛŒ ÙˆÛ Ù…Ø¹ÛŒØ§Ø± ÛÛ’ جو انسان Ú©Ùˆ "اشر٠المخلوقات" بناتا ÛÛ’ اور انسان اپنی Ù¾Ûچان اگر قران پاک میں تلاش کریں تو اسے اس Ú©Û’ سارے سوال Ú©Û’ جواب مل جائے Ú¯Û’ اور بدگمانی اس Ú©Û’ اندر Ø+اوی Ù†Ûیں Ûونگی۔ اس دنیا Ú©Û’ مال ومتاع اور Ø´Ûوات اور معاصی اسے ضائع اور Ø®Ø³Ø§Ø±Û Ú©ÛŒ طر٠لے جاتی Ûیں اور(( الَّذÙينَ آمَنÙوا وَتَطْمَئÙÙ†ÙÙ‘ Ù‚ÙÙ„ÙوبÙÙ‡Ùمْ بÙØ°Ùكْر٠اللًّه٠الا بÙØ°Ùكْر٠اللَّه٠تَطْمَئÙÙ†ÙÙ‘ الْقÙÙ„Ùوب٠)) مؤمن Ú©Û’ دل Ú©Ùˆ Ø§Ù„Ù„Û Ú©Û Ø°Ú©Ø± سے ÛÛŒ سکون Ø+اصل Ûوتا Ûیں Û” جو نیک مخلوق Ûیں برائی سے پرÛیز کرتے Ûیں اور Ø§Ù„Ù„Û Ú©ÛŒ Ù…Ø+بت میں رضا میں اپنی Ù¾Ûچان ڈھونڈتے Ûیں ÙˆÛÛŒ مؤمن Ú©Ûلاتے Ûیں اور انھیں ÛÛŒ علم Ûوتا Ú©Û ÛÙ… کیوں Ûیں۔۔۔۔ اور ÙˆÛ Ø§Ù¾Ù†Ø§ مقصد صر٠اور ØµØ±Ù Ø§Ù„Ù„Û Ú©ÙˆÙ‚Ø±Ø§Ø± دیتے Ûیں۔ان کا Ûر کام Ø§Ù„Ù„Û ØªØ¹Ø§Ù„ÛŒ Ú©Û’ لئے Ûوتا Ûیں۔۔
اور ÙˆÛ Ø§Ù¾Ù†ÛŒ Ø°Ûانت Ù…Ø+نت Ùˆ Ù„Ú¯Ù† سےاستقامت Ú©Û Ø³Ø§ØªÚ¾ اپنی Ù¾Ûچان بنانے دنیا میں آتا Ûیں ÙˆÛ Ú©Ø§Ù… کرجاتا ÛÛ’ جو دوسرے مخلوق Ù†Ûیں کرپاتے۔ اور انسان Ù†Û’ ÛŒÛ Ø¨Ø§Øª ثابت کردی Ûیں Ú©Û ÛŒÛ Ù…ÛŒØ¹Ø§Ø± خود انسان Ù†Û’ بنایا ÛÛ’ Ø§ÙˆØ±Ù†Û Ø¬Ùˆ سائنسی ایجادات تعمیر Ùˆ ترقی بیسیویں صدی میں Ûوئی ÛÛ’ ÙˆÛ Ø§Ø³ سے Ù¾ÛÙ„Û’ Ù†Ûیں تھی۔۔۔۔
تو انسان خود اپنا مقصد تلاش کرنے آیا Ûیں اپنی عبادت Ùˆ صلاØ+یت اورعمل سے اپنی ثقاÙت کا ÙÙ† ÙˆÛ Ø§Ù¾Ù†Û’ Ûد٠اور مقصد Ú©Ùˆ معین کرکے زندگی ٖگزارتا Ûیں۔۔ اور جو مستقیم اور نیک Ûوتے Ûیں انکے Ûر جائز Ûد٠میں Ø§Ù„Ù„Û Ø³Ø§ØªÚ¾ دیتا Ûیں Û” اور بÛت سے لوگ Ú¯Ù†Ûگار بھی ÛوتےÛیں جو Ûر گز Ù†Ûیں جانتے نا سنتے نا سمجھتے اور Ø§Ù„Ù„Û Ú©ÛŒ ناÙرمانی کرتے Ûیں ÛŒÛ ØªÙˆ جانوروں Ú©ÛŒ طرØ+ Ûیں Ø¨Ù„Ú©Û Ø§Ù† سے بھی گئے گزرے Û” Ø§Ù„Ù„Û Ûمیں صراط المستقیم Ú©ÛŒ Ø±Ø§Û Ù¾Ø± جلنے Ú©ÛŒ توÙیق عطا کریں اور Ú¯Ù†Ûاؤں سے Ù…Ø+Ùوظ رکھیں آمین. گرÛÙ… اپنے رب Ú©ÛŒ رضا Ø+اصل کرلیں اور عبادت اور بندگی سے تو تبھی Ûمیں اپنا مقصد دنیا اور آخرت Ú©Û’ ساتھ Ø+اصل Ûونگا اور تبھی ÛÙ… مکمل انسان Ú©Ûلائے Ú¯Û’Û”Û”Û”/size]
Last edited by *resham*; 31-01-2012 at 10:12 PM.
kaisi log hun aap sab mere topic per reply hi ni detey ..
aap sab se gussa katti ab resham hogayi naj wallah ...
naraz kyun hoti hu pali bahna
mai busy thi bht detail sa nahi parha tha is lyay comment nahi dya..
ab parha ha bht acha likha ha MashaAllah..
"گرÛÙ… اپنے رب Ú©ÛŒ رضا Ø+اصل کرلیں اور عبادت اور بندگی سے تو تبھی Ûمیں اپنا مقصد دنیا اور آخرت Ú©Û’ ساتھ Ø+اصل Ûونگا اور تبھی ÛÙ… مکمل انسان Ú©Ûلائے Ú¯Û’Û”Û”Û”"
bilkul mai ap ki iss baat sa agree krti hun ...hum sirf dunyawi chezun mai phansay hua y hain halank humara awaleen maqsad rab ki raza hasil krna hee hona chahyay..
aur sisoo ap sach mai bht acha likhti hu..aur acha likhnay walay naraz nahi hotay ..ab chaloo muskra k dikhaoo shabash
Last edited by Falling Tears; 10-02-2012 at 01:20 PM.
Zindagi tu apnay he qadmun pe chalti hay Faraz
Auron k Sahary tu Janazy utha kartay hain
Resham jii... insan ko "Ashraf-ul-makhluqat" kaha gya hai yani tamaam makhluqun main se behtreen.
Zameen par,zair-e- zameen aur zameen se upar Allah Tala ki paida karda har rang har nasal ki makhluq abaad hai. Shayad ye rang,atwaar aur tarz-e-zindagi hi thi jis ki bunyaad pe hamain baqi makhluq pe bartari di gyi hai. Sunte hain bari machliyan choti machliyun ko apna nawala banati hai,ye bari machli kisi aur samandari janwar ki bhook mitata hai aur wo janwar kisi aur ki khoraak banta hai.
Nizam-e-kayinat musalsal aik tasalsul banaye rakhti hai aur jub ye tasalsul toote tu kayi naslain safa-e-hasti se ghayb ho jati hain.
Kayi sou saal se abad karda ye dunya najane kitni naslon k ikhtelaaf daikhti rahi hai,is k seene main na-malum kitni sadiyun k raaz madfan hun gay. Jub kabhi nizam-e-kayinaat ko chera gya bohat tabahi ka samna karna para.. Aaj k halaat daikh kar ye mehsoos hota hai insan shayd janwar ban gya hai har bara insan(maal-o-dolat waghaira k lehaz se) apne se neche wale ko nochne aur khane ki fikar main masruf nazar ata hai. Dosri tarf daikhain tu uski jaan kisi dosre ki muthi main qaid nazar aye gi.. Wo nizam jo Allah Tala ne hum se kamtar makhluq k lye muratib kya usko bina soche bina samjhe apnate chale ja rahe hain. Apne se neche wale ko khatm karne ka ye tareeqa barhte barhte is khatarnak had par agya hai k roz baroz nayi tabahiyan ati chali ja rahi hain. Be-zuban aur shojh bhoj janwar waghaira ka nizaam tu Qudrat ne takhleeq kya lekin insaan use kyun apna raha hai? Hirs,lalach,iqtedar aur maadiat ki bhook ne insaan ko itna bebas kar dala k afzal makhluq aaj keere makure se bi buri maut marti hai. Aye din hone wale dhamake tu kabhi kisi gali main chalti andhi goli ka shikaar hone wale tu shayad apna jurm-e-kamtari bi nahi jaan pate. Itmi pasti main dhansne wala hazrat-e-insan kya aaj bi khud ko afzal makhluq kah sakta hai? Hum Khuda banne ki dhoor main shamil hone k lye gidhun k tareeqe apnaye ja rhe hain.
Ab daikhna sirf ye hai k is afzal tareen makhluq k apnaye gye andhe raste use kis daldal main ja phainkain gay. Khudayi ka dawa karne wale har Fir'on ka anjaam sirf tabahi hai Dua hai us Zaat-e-Kareem se k hamain phr se afzal makhluq bana de.. Ameen! In jhoote Khudayun ki basti main koi Insan bhej day..
Insan Khuda Banne Ki Koshish Main Hai Masroof..
Lekin Ye Tamasha Bhi Khuda Daikh Raha Hai..
Resham Jii main apka student hoon agar kuch kum ya ziyada bol diya ho tu Moazrat.Main Islamic Study K baray main ziyada tu nai janta.kiyoon k Computer science ka student hoon magar Yeh bat teh hai k INSAAN KO TAMAM MAKHLOOQOON SE AFZAL BANAYA GAYA HAI.....
Waslalm.....Asad Ali Hussnain
Last edited by **Sagar**; 09-02-2012 at 08:19 PM. Reason: Font Problm
جانےکیسا Ø±Ø´ØªÛ Ûےمیرا اسکیذاتکےساتھ
ÙˆÛذرا بھیخاموشÛوتوسانس Ù¹Ú¾Ûرسی جاتی ÛÛ’
ita acha likha hy u ne chanda
There is no good or evil,there is only power and those
too weak to seek it!!
Bohat achaa likhaa haii aoor iss par Reputition aapp k ahaqq bantaa haii.....................
تیری انگلیاں میرے جسم میںیونÛÛŒ لمس بن Ú©Û’ Ú¯Ú‘ÛŒ رÛیں
ک٠کوزه گر میری مان لےمجھے چاک سے Ù†Û Ø§ØªØ§Ø±Ù†Ø§